vilken tid det ska ta!

sitter och väntar på min pappa. kan inte åka någonstans förrns han har kommit hem.
andledning #1
han måste skriva på massor med papper
andledning #2
han ska skjutsa mig *hoppas*
andledning #3
han har förhoppningsvis lite pengar och kan skjutsa mig till spicy hot och köpa mat åt mig, innan han skjutsar mig till simon.

vad jobbigt att skriva alla papper, det måste ju jag också göra. liksom tar säkert 70år och så får jag skrivkramp eller något haha
nej men ganska onödigt är det tycker jag, okej klart man måste skriva det där med datan resten är väl lite onödigt?
whatever!
bara för att pappa är så sen från jobbet kommer jag säkert bli tvungen att betala 70 kr istället för 50 för maten. åååh stackars mig :(

jaja tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa, det är klart att du saknar våran klass. Jaa, hörde det typ igår att du hade slutat... Varför då?
=/ Synd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback