tillbaka!

ska berätta om helgen tänkte jag :)

fredag;
åkte ut till mormor och morfar och därifrån åkte vi allihopa iväg dit vi skulle. tog väl runt 2-3 timmar riktigt segt!
väl framme så checkade vi in, och gick upp till rummen. fixade oss lite sen gick vi in till mormor och morfar sen ner till middagen.
maten var väl ingen höjdare första kvällen, och min mage var inte bra så jag gick upp och la mig.

lördag;
vi vaknade jätte tidigt och jag grät nästan för det var katastrofalt. men vi gick ner och åt frukost sen åkte vi in till borlänge, för att shoppa!
jag köpte en jacka och såg silvias pappa haha :D
tillbaka till hotellet.
mamma, heidi och jag skulle testa yoga kl.3 så vi bytte om och gick ner till spa:t
yoga var väl lite sådär :/
efter det badade vi och jag hade soltid. så jag badade sen solade jag. när jag hade solat bastade jag och heidi.
pappa, morfar, ingrid, eve och elli kom ner efter ett tag men då gick mamma och jag upp och duschade och lite sånt.
åt middag och maten var mycket bättre :)
gick upp och la oss.

söndag;
upp jätte tidigt igen uuuusch.
åt frukost, och sådär. sen packade vi det sista och begav oss hemåt!
gick fortare idag iallafall :)
dom skjutsade mig direkt till simon. ååååh så skönt att träffa honom.
sov där inatt :)<3
igår kollade vi på film, myste och sådär.

idag;
hade fruktansvärt ont i magen inatt och när jag vaknade imorse. så att gå till skolan skulle inte funkat.
istället sov jag lite till sen när simon åkte till skolan åkte jag hem.

måste bara berätta om världens godaste frukost (jag brukar inte ens äta frukost)
åt det på hotellet.
naturell yougurt
hallon
"flingor, cruch"
så otroligt gott!
tror jag ska börja äta det hemma, kanske inte som frukost men som godis så gott var det :D

nu ska jag gå och vila



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback