ny vecka

bara närmre och närmre lovet. 15 dagar kvar :D

simon kom igår kväll och sov här.
han har apu den här veckan och ska vara med sin pappa. Så hans bror hämtade honom härifrån runt 9 då gick jag och la mig igen och sov till klockan 1.
gick och la mig i soffan och nu sitter jag här och pratar med nattis :)<3

läkaren ringde idag. äntligen händet det något!
ska lämna nytt urinprov på onsdag, visar inte det något så skickas en remiss till barnkliniken.
ska även till gyn, det känns väl inte toppen. men jag måste ju..

snart ska jag nog plugga lite, sen är det oth :)

Kommentarer
Postat av: Fenix

Jag vet precis hur du känner dig. Jag fick åka till gyn 2-3. =/

Försök tänk på något annat, vet att det är svårt men du klarar det ska du nog se :) Säg till pojkvännen att han väntar på dig i väntrummet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback