no words

börjar med att berätta det hemskaste som någonsin hänt.
Världens bästa kina resturang har brunnit ner. Ming Palace!
jag är helt ledsen nu. så otroligt sorgligt :(
jag som skulle äta där i veckan.

Min mamma åkte till england imorse, jätte jobbigt att säga hejdå igår :(

Åkte till simon igår kväll. han tjatade i 100 år så fick ta tidigare bussar.
Kom dit och jag fick tjata på honom om chips och dipp. så vi gick till konsum, men allt är så dyrt så det fick bli djungelvrål istället :(
gjorde inte så mycket, kollade på ailiens återkomst eller nått sen somnade jag så såg inte slutet.
idag vaknade vi, myste och åt frukost. sen tog vi det lungt och tog bussen till stan. köpte cheeseburgare sen tog simon bussen till jocke och jag hem.
nu väntar jag på paulina :)

tjolahopp
lite konstigt inlägg men jag är i chock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback