mys och goda nyheter

igår kväll kollade jag på despo och så kom simon. blev lite annorlunda, men tillslut ordnade det sig.
vaknade ganska sent idag. jag ringde paulina bestämde med henne, sen åt vi frukost och jag fixade mig.
vi missade bussen till stan så fick ta nästa. mötte paulina och tog bussen till tuna. simon åkte hem.
vi gick på tuna ett tag sen köpte vi glass :) DYRT :O
jag sa tidigare idag att eftersom jag har haft ett par bra dagar med magen så kommer det snart slå till dubbelt, och det gjorde det. så pappa fick hämta mig :(
köpte en typ klänning iallafall :D

kan iallafall berätta att min farfar hade troligtvis bara kärlkramp och det är ingen större fara med honom just nu.
tack för de fina kommentarerna <3

ikväll blir det lite plugg, greys och ta det lungt.

tjolahoppp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback