läkarbesök

var hemma igår också.
mejlade lärare och sådär. jag har verkligen jätte bra lärare, tack!
simon kom efter skolan också<3

idag skulle jag ju till gyn. nu är det avklarat iallafall.
det gick bättre än jag trodde.
fick inte veta vad det är jag har. men något har jag, det heter endomentrios (eller nått)
så nu ska jag äta p-piller i 3 månder utan mens. så ska det hjälpa.
senare kanske det behövs göra en titthåls operation. men läkaren sa att som jag mår nu och i det skick min kropp är i så skulle jag inte klara av en operation.
mamma hade läst mer om det där endogrejst och det kan visst vara det som beror på allt.
men ska iallafall fortsätta utredas, utifall.
jaja nog om det.
påvägen hem gick vi och köpte mat på spicyhot muuums :D

ikväll blir det plugg och despo ska försöka ta mig till skolan imorgon.
sen ska simon och jag till min mormor och sen sova hos honom<3

Kommentarer
Postat av: Natta

Vad hade du för symptom?

2008-04-01 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback