kanelbullens dag

sov hos simon inatt
kollade först greys sen myggan fyfan så bra :D haha
imorse var det hemskt att gå upp, helst ville vi ligga kvar i sängen och mysa hela dagen. men vi var ju tvugna att åka till skolan :(
gick på två lektioner sen var det bara en till som jag kan vara med på men mådde röv och hade inget att göra på den så jag åkte hem och la mig.
pappa ville att jag skulle med till ica maxi så följde med dit. köpte glass Ben & Jerry GODAST!
snart oth.
imorgon är det fredag och simon och jag firar 9 månader <3<3

jag blir så trött på att ni dömer mig utan att veta något.
ni känner inte mig, visste ni det?
ni vet inte hur jag mår?
jag gör mitt bästa och jag försöker verkligen.
så öppna inte munnen utan att veta hur det är nästa gång OKEJ?!

är så glad att det gick bra igår gumman.
ser fram emot när du kommer hem så ska vi vara<3
jag älskar dig sötnos<3

Kommentarer
Postat av: Silvia

grymt är det! grattis<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback