igår & idag

tog bussen och mötte simon på stan :)
gick till spicy hot och köpte mat och åkte hem.
åt, kollade på tv och myste. sen var jag tuvngen att plugga och då spelade han. sen började fotbollen så jag kollade lite. då kom arne, fredrik och Dahlman :D lite störde dom mig när jag kollade på greys men det gjorde inget :)
sen sov vi väl efter ett tag.
hemskt att gå upp imorse, riktigt riktigt hemskt. ville bara ligga kvar hela dagen mysa och sova<3 men nej skolan kallade och två prov.
först spanska prov sen samhällskunskap. spanskan gick nog inte bra. Samhällskunskapen gick nog bättre :)
åkte hem efter proven och har legat i soffan tills nu, mår inte alls bra :(
ska nog laga mat om en stund.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback