ge ge ge ge miiig!

har suttit i snart en timma och kollat på victorias secret, alltså jag vill ha!
hade jag råd skulle jag köpa allt! fast ska nog beställa något när pengarna kommer :)
synd bara att det blir så dyrt. liksom frakt från usa hit och sånt. men är det någon som köpt därifrån?

jag är fortfarande ledsen för PB krockar med boston tea party :(
kan dom liksom inte sätta det ena programmet en timma tidigare?
PÅMINN MIG; repris på Boston tea party är på fredag 18.05!

jag ska köpa Björn Axéns Volume master också, liksom ett måste för mitt total platta hår.
fatta hur jag ska ha råd :(
liksom kolla allt det här måste jag ha;
-ny väska
-saltvatten spray
-leggings, knästrumpor
- parfym kan inte vara utan "min" parfym längre.

ska även beställa/köpa:
-Volume master
-Victorias secret

Pappa och mamma betalar;
-skor
- förhoppningsvis en ny jacka

studiebidraget är bara 1050 Tragiskt borde vara på mer.
man ska liksom leva på det i en månad och ändå har jag blivit sparsam.
hahah

Oj det blev mycket här.
ska väl spela bubblorna så tiden går lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback