fredagkväll

skulle åka till simon så ringer bella och säger att jag ska komma ut.
men jag skulle till bussen så hon fick följa med dit om det var så viktigt.
mötte henne vid lekparken fick nog min livschock!
ELVIS OCH KRISTIAN VAR HÄR!
blev så glad att jag inte visste vad. kramade ihjäl dom!
dom hade verkligen förändrats men ändå var det på samma sätt.
synd bara att jag var tvungen att åka. men hoppas dom kommer tillbaka snart iallafall.
verkligen jätte sorgligt att säga hejdå :( fick lite tårar.

kom till simon beställde pizza, gick till konsum köpte godis mötte hans pappa köpte pizzan och åkte till hans pappa. det nya huset kommer bli jätte fint när allt är upppackat och så.
fast jag saknar det gamla huset. det var så mysigt men det kommer det här också bli.
vi kollade på Crocodile Dundee sen på en dokumentär om Bruce Lee, gick och la oss men gick ner och kollade klart iallafall.
sen sov vi och mitt i natten vaknade jag och kunde inte sova. tillslut somnade jag och simon väckte mig 9 men då somnade vi om och gick upp vid halv 11 åt frukost och kollade på en film. sen skjuts till hällby och sen tog vi bussen till stan, simon skulle träna. och jag tog bussen hem.
Pratade med hampus på bussen.
mamma kommer hem om några timmar :D får se vad jag ska göra idag.

pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback