födelsedagar!

åkte till simon igår kväll. mådde inte bra, men skulle ju till skolan idag så kunde lika gärna sova där.
kollade på tv och pluggade sen fick vi kinamat<3 av kim & rebecca :) så Gott!
gick och la oss efter greys typ.
vaknade imorse, magen ville döda mig :(
men gick upp borstade tänderna och sådär. gjorde mig klar typ. bussen gick 47 och klockan var 17 så la mig och hos simon och ringde mamma och berättade hur jag mådde. hon sa; glöm skolan idag du orkar ju inte ens gå till bussen det hör jag ju på din röst.
så jag sjukanmälde mig och somnade om. åkte hem vid 11 och gick till mammas jobb för att hjälpa henne med en sak.
sen hem och kolla på o.c
min lilla syster fyller idag Grattis
och jag fyller 6 månader haha :D
vi ska fira henne en annan dag med släkt och sånt med simon kommer idag allafall :) hoppas jag kan sova hos honom inatt också (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback