Fest!

Igår var det ju fest i lokalen, på gården.
det var riktigt roligt, för det mesta.
jag och elin gick ut typ 20 i 9, då var det inte mycket folk. men det kom och gick folk hela kvällen.
började dricka typ direkt, måste druckit mer än jag trott. jaja kanske var tabletterna?
var nog inte det bästa för magen allt jag gjorde igår heller, men nu vet jag ju det.
någon gång under kvällen kom hur mycket folk som helst, och dom stannade. det var massor från klassen på rekarne. "vi saknar dig emma!"  det värmde, saknar klassen också men linjen var ju fel. vad snackar jag om nu? tillbaka till festen!
vi dansade och höll på till 1 då började vi tröttna och inte alls många var kvar. så vi gick hem.
elin skulle sovit, men åkte hem istället. så jag la mig. och fyfan så jag mådde.
idag mår jag väl som jag förtjänar antar jag.

känns som att jag missat massor, men kan ju inte berätta i detalj.

puuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback