dålig jävla dag!

var på tuna med pappa. mådde inte bra men lika bra att få det överstökat typ :/ usch jag som älskar att shoppa :(
köpte iallafall;
tröja
bh
mjukisdress
handlade mat sen hem. blev jätte ledsen i ica, dom hade inte dill dipp :(:(:(
har bara varit hemma annars, mått riktigt riktigt dåligt. bara skakat, mått illa och haft ont.
och knappt fått i mig något att äta på hela dagen. GREAT!
kollat på Freedom Writers också. SE DEN! så jävla bra, sann historia :)
pratade nyss med simon, nu vill han minsann komma hit. får se hur det blir med den saken :/

till mina vänner;
förlåt för att jag inte finns där på samma sätt.
förlåt förlåt förlåt!
jag saknar er och älskar er till tusen<3

Kommentarer
Postat av: Fenix

Vet precis vad du menar snäckan..

Postat av: Fenix

Vet precis vad du menar snäckan..

2007-10-15 @ 15:00:49
URL: http://fenixthebasketcase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback