blogga är bra

iallafall när man har tråkigt, som jag har.
skriver om skit tråkiga saker, eller typ ingenting. men det gör ingenting.
jag älskar min dator (mina datorer) just nu ligger jag i min säng med den bärbara<3 loooove!
jag är verkligen jätte trött men om jag sover nu kommer jag vakna alldeles för tidigt imorgon. och det hatar jag! så plågar mig vara vaken. kissnödig är jag också, men är lat och orkar inte resa mig upp.

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. har tänkt mig elin och simon. men beror ju på om simon ska lana och det mesta hänger trots allt på hur jag mår. och jag mår inte bra :(
har pluggat lite nu ikväll iallafall, kollat efter olika affärsideer. men har rätt mycket att göra kanske ska kissa och lägga mig tillrätta och plugga tills jag sommnar. då har jag gjort nytta iallafall.

oooj nu blev det rörigt och långt, och jag pratade mest med mig själv men ändå.

NATTI<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback