världens bästa mormor

igår kväll var det PB, såklart!
har mina små misstankar om den där whistler och lite sånt. men vi får se.
somnade faktiskt ganska fort igår kväll ändå, har väldiga problem att sova. förutom när jag sover med simon.

igår pluggade jag också lite, det var jobbigt men känns bra att komma igång lite :)
tror inte det blir någon skola den här veckan heller. borde nog få krafter tillbaka och inte slänga mig in i allt. det går ju åt rätt håll eftersom jag är piggare.

idag blev jag väckt ganska tidigt. doktorn ringde. men hon hade inget att säga så hon kunde lika gärna ha ringt imorgon när hon har något att säga. somnade om iallafall sen ringde mormor :)
hon frågade om jag ville ha bröd och paj och någon tidning. så hon åkte hit. fick världens godaste bröd och en paj som också var god. är inte så förtjust i paj ens men den var god. hon hade köpt nya cosmo också.
sen när hon kom så fixade hon min säng så jag kan sova som en prinsessa som hon sa :D
hon åkte hem efter några timmar. det var skönt att ha någon här, för omväxlingen skull ;)

mamma och alla är och handlar och grejar. jag bad dom köpa godis åt mig så jag hoppas dom inte glömmer.
sen ska vi äta kyckling ikväll också som jag har bett om i en vecka snart :D

despo ikväll ååååh<3
tjenahejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback