var snäll sluta andas

igår var en ledig dag från alla doktor besök, men idag var det dags igen.
9.30 hade vi tid, en ny liten tomte (ingen riktig tomte utan en kille man kallar han för det) sprang efter min läkare hela dagen ganska jobbig tycker jag. fick träffa min andra läkare som har varit med och kollat prover osv. han tycker jag inte heller om.

fick ta fler prover och göra ultraljud på magen, lite halvkonstigt. doktorn som gjorde ultraljudet var läskig.
men ska berätta en rolig sak;
hon satt där och sa till mig att ta djupa andetag osv. sen helt plötsligt säger hon:
var snäll sluta andas
jag fick ju andas efter en stund igen men det var riktigt roligt när hon sa det. mamma tyckte det också.
jag börjar fnittra mamma också.
och hon frågar;
kittlar jag dig? höhö
det var fasligt roligt, även om det inte låter så.

sen fick vi gå till barn igen och vänta, igen. för det är det man gör mest på sjukhus. väntar på doktorer, väntar på prover/provsvar.
sen skulle vi få gå och äta, men då kommer våran doktor och säger att det tar lång tid med svaren från ultraljudet. så vi fick åka hem så skulle hon ringa med svaren.
vi köpte mat på spicy hot och åkte hem. sen la jag mig.

vi vet vad det är nu, men jag pallar inte berätta just nu.

simon ska sova här inatt hoppas jag iallafall :)<3

Kommentarer
Postat av: Fenix

Har dom fastställt har du har det som du skrev i min mejl? 'krama om'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback