tuna park :/

min dag började väl inte direkt bra.. kvart i 8. ja ni hör ju själva hur dåligt det kommer bli.
kvart i 8 blir jag väckt, och kunde inte somna om hur mycket jag än ville.
då var jag på så otroligt dåligt humör. jag har typ världens sämsta morgon humör och får jag inte sova, ni kan ju gissa då.
efter som att klockan var så lite och typ alla normala människor sover vid den tiden så kunde jag inte göra nått.
så jag låg där och väntade och väntade tillslut så vaknade min käre man och jag ringde honom.
vi ska till tuna park idag, och jag är nervös.
nervös för det liksom, konstigt låter det. men alltså jag har knappt orkat gå utan för det här huset, knappt utanför mitt rum så är det en jävligt stor grej. jag är rädd att jag ska bli helt slut och svimma, eller något sånt.
men förhoppningsvis så ska det gå bra.
morfar ska skjutsa dit mig sen ska han hämta oss och skjutsa mig till simon. så sover jag där inatt.
det känns som en lång dag och jag är redan trött.

vi har varit barnvakt idag också eller är fortfarande. det har varit fullt med ungar här hemma. 
det där med ungar tror jag inte är min grej.

puuuussssss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback