tidsfördriv

FÖREDRAR JUST NU:


KLÄDER:
Skor:
behöver nya
Sneakers: behöver nya
Jeans: Lee jeansen
T-shirt: Simons hihi
Underkläder: mina egna.


ACCESSOARER:
Väska:
samma gamla vanliga, men ska köpa ny
Plånbok: har ingen
Solglasögon: har inga
Klocka: mobilen


TEKNIK:
Tv:
en liten i mitt rum, sen den stora i vardagsrummet
Dvd: funkar bara när den vill så bryr mig inte :(
Stereo: har ingen
Mobiltelefon: Sony Ericsson w200i
Mp3: i mobilen
Dator: bärbara, och såklart den vanliga :D
Kamera: VILL HA!!


BADRUM:
Tandkräm:
den där cooling crystals 
Tvål:
vetefan vad den heter
Hårprodukt: använder typ inte just nu
Parfym: Britney Spears Fantasy
Hudkräm: klippotekets nånting
Schampo: sunsilk fresh and flowing
Balsam: samma
Medicin: inga
Vitamin: inga
Huvudvärkstablett: naproxen typ 


MAT & DRYCK:
Mineralvatten:
dricker inte det
Öl: usch, dricker inte det heller
Vin: helst inte
Drink: vet inte riktigt
Bröd: sånna där bull grejs
Choklad: typ all choklad
Glass: BEN & JERRY<3333


HEMMA:
Säng:
ska få nyyy :D:D:D
Lakan: eehm dom som ligger i skåpet?
Espressomaskin: har ingen och dricker inte det heller
Kylskåp: det i köket
Porslin: också det vi har


FÄRDMEDEL:
Bil:
typ en volvo
Flygbolag: vet inte
Taxibolag: pappa, han får räknas som taxi
Cykel: mammas men den är paj :(


ÖVRIGT:
Frisör Salong:
minomin
Bank: spelar väl ingen roll?
Bensinstation: jag tankar inte ens 
Gym:
tränar inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback