sadfejs

var på tuna med hela familjen.
sen åt vi på corner och åkte och köpte hundmat.
äntligen hemma är helt slut nu.

ikväll ska jag glo på despo.
imorgon blir det ingen skola, har en lektion och på den är det prov och jag vet inte ens på vad :/
mår ju inte så bra heller, så det spelar ju inte så stor roll.

Tony flyttar till finland imorgon.
det är fan sorgligt. har knappt träffat honom sen vi slutade 9an men ändå, nu kommer man aldrig mer få träffa han.
usch jag blir helt ledsen.
ha det bra därborta! jag kommer att sakna dig!
image61
hahha bilden var lite konstig har inte vänt den. men skitsamma :D


Kommentarer
Postat av: Lily

men OFTA han ska ! Inte under att jag inte träffat honom i skolan på länge.
Sorligt !:/

2007-11-28 @ 01:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback