mys söndag / ny vecka

simon kom igår kväll.
först satt vi och kollade på massa recept på mat och sånt. bestämde att vi ska baka nästa helg, typ lussebullar och sånt. det är ju första advent då :O
sen kollade vi på film. Shooter, den var jätte bra. fast seg och lite oförutsägbar ibland men inte i slutet.
gick och la oss efter det.

imorse gick jag upp med simon för han började innan mig. sen när han hade åkt la jag mig igen.
sov ett tag sen badade, klädde på mig och drog till skolan.
första gången på typ 3 veckor.
var bara där fram till lunch, måste ju ta allt i små stunder och bygga på efter som.
att bara vara i skolan är ansträngade, men jag gör mitt bästa.
åkte hem och åt och lite så. nu väntar jag på one tree hill, fast det dröjer ungefär 1timma innan det börjar :(

tjarrråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback