mamma kommer hem!!!

simon, jag och sebbe gick på bio igår. Resident Evil, simon sa att den inte skulle vara läskig men jag hoppade till flera gånger. men den var bra trots att jag inte har sett 1an eller 2an. Det borde komma en 4a nu eftersom att den slutade som den gjorde.
simons mamma hämtade oss efter och skjutsade hem oss, sen åkte hon tillbaka till sin kille.
medans simon spelade lite kollade jag på scrubs och sex and the city sen så kollade vi på This is england. den filmen alltså vad arg jag var.
det var nån jävel som ringde mig i natt också med dolt nummer, sa nått jag inte fattade och grejer. så la på, då ringer idioten IGEN. irriterande som fan!

idag sov vi jätte länge sååå skönt.
sen skulle vi kolla på en film, men simon hade laddat ner den på franska hahahha
iallafall har vi inte gjort så mycket idag. simon kanske kommer hit ikväll för jag vill se en film.
MAMMA KOMMER IDAG OCKSÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback