lördagkväll

morfar och mormor hämtade mig och skjutsade mig till tuna också, fick lite pengar också :)
mötte simon och sen skulle vi köpa hans jacka.
gick in på stadium..
då kom jag på att det inte skulle bli lika lätt som jag hade trott..
han; välj en jacka nudå..
jag; va? det är ju du som ska ha jacka.
han; aa men jag vet ju inte vad jag vill ha för nått, eller sånt.
jag; åååh jag hjälper dig men du bestämmer.
vi hittade en jacka tillslut..
morfar hämtade oss igen och vi fick skjuts hem till simon :)
gjorde inte så mycket. åt, gick och handlade moff :D sen pratade jag med elin en stund.
lite senare kom andré och jeppe, dom spelade gituar hero och lite sånt. jeppe tog massa fula kort :(
dom gick in och spelade nått tråkigt på datan då kollade jag på familjen är värre. när den var slut drog dom hem.
så simon och jag kollade på en annna film sen gick vi och la oss.

imorse vaknade jag och var jätte kissnödig gick upp, kissade och släppte ut katten.
sen la jag mig brevid min älskling igen, men han bara retades för han hade vaknat då nöp jag honom. sen la jag mig för att sova igen, fast först sa jag till honom att gå upp och spela eller nått.
sen väckte han mig efter någon timma igen, då ville han äta. så drog mig upp och åt en macka.
gjorde inte så mycket mer, gömde mig varje gång han gick på toa. hahaha det är så roligt :D
mamma och dom hämtade mig sen, älskling kommer nog och sover här sen<3

imorgon ska jag till skolan, men jag börjar inte förrns 11.50 så det är skönt, det blir nog bara en liten stund för att se hur det känns, hur jag orkar och sådär.

tjarrrååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback