inga riktiga svar

nu ska ni få höra om mitt/mina doktorbesök idag.
20 i 2 satt vi i bilen, påväg till mammas jobb för att hämta upp henne.  fick komma in till doktorn ganska fort, kände att jag gärna hade strypt henne men mamma nöp mig :O haha
iallafall så berättade hon till våran stora chock; du har inte urinvägsinfektion
nähä? vad är det jag har då?
så jag har i stortsett ätit penicillin för någon som jag inte har :/
hon undersökte mig och så fick jag ta stick i fingret.
iallafall så fick vi en akut tid på barnkliniken, på sjukhuset. eftersom proverna inte var så mycket bättre och vi inte vet vad jag har än osv.
så vi fick åka dit istället. träffade en läkare som inte sa någonting, hon lyssnade, ställde lite frågor och undersökte mig. sen tog dom massa prover 10 RÖR med BLOD! så jag har nog inget blod kvar i min stackars kropp, och så gjorde dom EKG det var lite halv läskigt. det är när dom sätter lappar och fäster sladdar vid dom sen får dom se hur det är med hjärtat typ :/
blodtryck och kissprov också. sen fick jag åka hem. 

det var väl allt nu är jag fasligt trött så ska vila ett tag innan maten
senare blir det PB :)

Kommentarer
Postat av: silvia

störda och äckliga läkare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback