igår kväll och idag

Simon kom igår kväll<3
vi skulle ju kolla på den där filmen, men kom aldrig riktigt in i den så. mamma kom när den precis hade börjat. fick 3par trosor från top shop :D
skönt att ha henne hemma, nu känns det som att hon aldrig varit borta :)
vi gick och la oss ganska tidigt iallafall. och imorse sov vi ganska länge sen åt vi frukost.
sen myste vi lite innan han var tvungen att åka till sin träning.
förhoppningsvis så ses vi ikväll igen. förstå vad som har hänt med mig, kan inte vara utan honom :O

nu väntar jag på att mamma ska komma hem med veckorevyn åt mig :) ska lägga mig och läsa i den.
mår inte så bra idag :(:(:(

förlåt att jag inte kom och tände ljus idag.
jag saknar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback