första snön

igår var jag ju hos simon. han åkte på träning vid 6 så fick vara ensam där då. fast hans bror var hemma men ändå.
jag somnade en stund sen kollade jag på tv. väldigt långtråkigt, kim satt vid datan så tv var det enda.
saknade ihjäl mig efter simon när han inte var hemma. men mysigt när han kom hem.
mådde otroligt dåligt igår, och mina ögon var svullna för andra dagen i rad. kollade lite till på tv innan vi somnade.

jag skulle inte till skolan idag för jag mådde så dåligt.
vi gick upp och såg att det var SNÖ ute. men den börjar försvinna igen iallafall så :)
mina ögon var ännu mer svullna idag. ser verkligen helt förjävlig ut nu :(
när jag kom hem gick jag och la mig igen och sov till 10 över 1.
magen är inte heller bättre. fyfan så jag mår.

hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback