dåligt med sömn

snacka om att ha sovit dåligt.
sovit halvt som halvt hela natten, sen vaknade jag tidigt i morse och somnade om. sen åkte pappa och elli ner på stan kvart över 9 imorse då väcker dom mig för nån ska sola klockan 10. somnade om när jag hade lämnat nyckeln till henne.
vaknade kvart över 2.
då gjorde jag lite frukost som gjorde mig ännu mer illa mående sen började jag faktiskt plugga matte. har fått ganska mycket gjort under dagen men kapitlet måste fan var det längsta i världs historien.
men nu har jag kommit igång iallafall och det går rätt bra :)

doktorn ringde iallafall idag har tid på torsdag.
ikväll blir det inga överraskningar, hemma som vanligt. orkar ju inget annat och snacka om att vara trött på det här.

tjoooooosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback