dåligt med krafter

lyckades aldrig riktigt somna om idag :(
jag som ville sova..

jag har gått ett varv runt huset iallafall. det tog tid och typ alla krafter jag har i min kropp, men det var fan duktigt av mig.
att gå på tuna park känns som en omöjlighet just nu :(
men mormor sa att vi kunde få låna en rullstol så kan jag ändå komma ut lite.
alltså det känns ju ganska skämmigt men ändå en bra ide. värd en funderare.

pratat med morfar mer om resan, det är inte förrns nästa år men det behövs planering ;)
det blir nog inte bara new york den här gången iallafall. troligtvis ska vi åka till san fransisco och bila runt där några dagar. blir bra det oavsett :D

nu ska jag fortsätta min vila. kanske läsa i nya vecko revyn om mina ögon orkar med ljuset.

tjenahejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback