bajs på feber

känner att febern är på gång upp igen, jag har inte varit utan feber en enda dag sen i tisdags kväll.
så tänkte passa på att blogga om något onödigt innan den slår till rejält. 

tiden går så seeeegt när man väntar på något. nu väntar jag på despo och simpson, får se om jag orkar kolla på simpson.
har panik för skolan, försöker jobba med mina uppgifter hemma, men det är inte så lätt. mamma ska ringa och prata med min mentor men ååååh får spunk. liksom ny skola och klass sen är man inte där, jag får ju ingen chans att komma in i klassen och allt. :(:(:(:(
måste fortsätta ta mitt pencillin också, fast jag inte ens har urinvägsinfektion. jaja lika bra att göra som dom säger.

tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback