back to hell

magsmärtorna igår berodde på mensvärk. så idag är det ett helvete magont varvas med mensvärk så får aldrig en chans att vila känns det som. trots att det är det enda jag gör haha
och jag har knappt några krafter i min kropp, allt blir mycket värre än vanligt just nu.
jag väntar på att doktorn ska ringa. vore bra om hon gjorde det, för måste fråga om vilka tabletter jag får äta, om hon kan skriva ut några bättre, när jag får börja med p-pillerna igen osv.

jag hatar verkligen den här sjukdomen.
även om jag mår mycket bättre nu så är min kropp kraftlös så alla vardagliga saker är ändå helt jobbiga bara att bädda min säng eller gå runt huset gör mig helt slut. och det känns ganska hopplöst eftersom det kommer vara så här ungefär hela tiden. sen kommer jag bli sjuk om och om igen tills jag blir frisk antar jag.
jag kan inte göra något, ingen kan det.
jag blir så jävla arg. men jag gör mitt bästa.

ikväll ska jag sova hos simon, det gör mig glad iallafall.
kolla på Greys och fotbollen lite grann :)

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback