åter besök hos doktorn

sov hos älskling inatt <3
han har klippt sig, skiiiit snygg dör ännu mer varje gång jag ser han hahah :D
iallafall kollade på greys, hur sorgligt avsnitt som helst :(
säsongsavslutning också..

skulle varit med simon i skolan en stund idag men låg kvar och sov en stund istället och tog en senare buss.
mötte mamma och åkte till sjukhuset.
det gick ganska fort och det här fick vi reda på;
när mina levervärden är normala kan jag äta p-piller igen.
jag får inte vara med på idrotten på åtminstode 3månader.
jag kommer troligtvis inte kunna vara hel dagar i skolan nu fram till lovet och jag måste även ta det lungt nästa termin.
troligtvis kommer det dröja hela nästa termin också innan jag blir frisk.
akta mig för slag i magen osv. kan vara väldigt farligt.
lite annat sa hon också men det var väl det mesta.
sen tog dom prover också. sen fick vi åka hem.
mamma och jag fikade först sen tog vi bussen hem.

nu sitter jag här ska nog lägga mig och sova ett tag. sen ska jag hem till simon och sova där men det blir inte förrns i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback