When it isn't like it should be

kollade på despo igår sen pratade jag med simon i fonen. då hände det nått jätte läskigt!
något nuddade min tå och sen när jag skulle sätta ner fötterna på golvet morrade något åt mig. jag lovar!
så jag höll på att dö och ropar på pappa så han får komma och kolla under min säng, men nej inget där. creepy.
sen kunde jag inte sova, studsade fan upp och ner som en jävla boll. somnade runt halv 3 allafall.

jag hade bestämt att jag skulle till skolan idag, så gick upp gjorde mig i ordning åkte till skolan.
var kanske inte så smart att gå till skolan hade världens huvudvärk så gick hem efter lunch. sorry!
när jag kom hem la jag mig i soffan, har legat där typ tills nu.
har gjort lite glosor för ska göra dom imorgon. fick iallafall reda på mitt nationella i svenska. VG på hela VG+ på uppsatsen, hade jag gjort lite mer hade den varit MVG. my usual luck ;) men jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback