Unoriginal sin

thank god, it's friday!

kom till skolan på morgonen, typ alla var sena idag :/
hade matte och gjorde inte så mycket.
simon kom efter det, försökte prata med honom. lyckades inte så bra. så lät det vara ett tag orkade inte.
på so:n fick jag inte så mycket gjort eftersom böckerna låg hemma. SMART EMMA!
hade verkligen ingen lust för b-språk så gick inte ner. satt på våningen istället. först var jag duktig gjorde lite grann, men sen kom garre, ludde, mathilda så snackade med dom. sen kom claudia och thessa. Läraren lisa var där med sin bebis också. otroligt söt! har aldrig sett rickard så, jätte gulligt verkligen!
efter ett tag kom simon, då snackade jag med honom men först gjorde det mig bara mer arg & ledsen men sen ropade han på mig och allt ordnade sig. det var riktigt skönt.
sen skulle vi ha idrott, innan skulle micke snurra mig men det gick inte så bra, jag flög i backen. gräsfläckar och grejer :( men sånt händer väl.
på idrotten sprang vi två broar. gick inte så bra, som vanligt. stukade foten igen. smärta! men fortsatte springa lite.
sen duschade jag och bytte om sen gick simon, jag och andré till stan, tvingade med dom till JC så köpte jag mitt linne. lovelovelove!
efter det tog jag bussen hem. direkt när jag kom hem ringde lily, kenny & silvia.
"emma du är med i vem vill bli miljonär" typ. haha åkte dit allafall var med dom anna kom också.
meningen var att vi skulle plugga, men blev rätt mycket spel isället. BUZZ
Lily lagade mat åt mig och kenny också. TACK (a)
var där ett tag sen hämtade pappa mig åkte hem och åt efter ett tag.
har kollat på one tree hill nyss också, jätte bra!

ikväll är det både Lotus och ungdomsfestivalen. båda skulle vara jätte roligt, men jag orkar inte och är rätt pank så..
blir en hemma kväll ta det lungt och sådär.
imorgon ska jag förhoppningsvis vara med simon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback