The post-it always sticks twice

nu går jag i 9e på stålforsskolan.
om 3 veckor är jag blivande gymnasieelev på troligtvis st: eskil eller rekarne.
jag kommer bli tvungen att släppa min underbara bästa klass. och börja i en helt ny, med nya människor, nya lärare, ny miljö nytt allt.
min klass är min trygghet, min familj. och jag måste splittras från dom.
jag kommer ihåg att när jag började där så saknade jag min gamla klass så otroligt och hatade den nya. men sen gav jag den en chans och nu kan jag inte släppa. vill inte vill inte vill inte!
kommer aldrig klara mig utan dom.
jag vill aldrig sluta 9an jag vill börja om 7an och få gå om dom här underbara 3 åren.
dom bästa 3åren! jag älskar er 9e TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback