The good fight

FREDAG!
äntligen slut på temaveckan..
först massa lekar. inte så roligt.
vi skulle avsluta allt i sporthallen, hela skolan. riktigt roligt. fast det trode jag inte.
alla arbetslag hade lag och så skulle dom göra olika saker, jag var hejarklack. jävlar vad vi hejade. HELT CRAAAZY!
VI VANN!
tänk att vi vann över idrottsklasserna och allt. så bra är vi.
alla sprang ut på planen kramades och allt. jag höll pokalen, grymt ;)
fick se malins bebis på kort. GRATTIS :D jätte söt var hon. välkommen till världen :)
efter det gick vi (silvia, jag, anna, lily) till stadsbiblioteket. satt där tills paulin kom. sen gick vi och åt. sen hann jag inte gå så mycket för tog bussen till paulina. hon mötte mig sen handlade vi och åkte hit.
nu äter hon och jag sitter här.

ring ifall det är något!
Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback