The catch

Grattis mamma & pappa på bröllopsdagen!
14 år
 
gick hem från skolan känner mig sjuk.
när jag kom hem pluggade jag. har typ gjort det resten av dagen.
kolla vilken stress vi har;
so drömresan- fredag
spanska prov- fredag
svenska redovisning- 5/6
matteprov- den här veckan eller nästa?
spanska muntligt- den här eller nästa
är typ klar med so:n kanske små ändrigar men det hinner jag ju med. pluggar lite till spanskan idag & på torsdag, ska försöka skriva klart spanska muntliga idag, matteboken är i skolan så pluggar till det senare. svenskan går ändå ganska bra grupparbete så kan inte göra så mycket själv.
tycker ändå att mitt upplägg är ganska bra, bättre än vanligt allafall.
Håkan hellström är på grönan den 8/9 och jag och paulina ska nog dit! YEEES!
ikväll ska jag se på despo.
var väl typ allt.
HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback