Splat!

Sjuk.. och det är typ extremt tråkigt.
gick upp imorse badade men kände att jag verkligen inte orkade gå till skolan idag.
så gick och la mig igen, försökte somna om, kunde inte det. så läste i cosmo. försökte sova igen, funkade fortfarande inte. så glodde på film, typ det enda jag gjort idag. har sett;
Take the lead
The notebook
tänkte kolla på music and lyrics men dvdn cepade.
annars har jag bara legat. orkade typ nyss gå upp. mår inte bra, men tror det blir skola imorgon allafall.
Simon var på akuten igår, skickade sms till mig på kvällen. helt orolig blev jag, som tur var det inget allvarligt men ändå. han ringde när han kom hem. och ringde i morse för att se hur det var med mig. sööötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback