Ring A Ding Ding

idag kollade jag, anna, lily, silvia, claudia, saliha, thessa, mathilda & elin på Askungen på svenskan, hann inte klart. men det var roligt. vi går i 9an och satt där som små barn. sen kommer vi in i klassrummet så är det Pippi långstrump på film! ååh underbart jag älskar pippi! <3
annars hände det inget speciellt på lektionerna, samma visa som vanligt.
på idrotten kunde jag inte göra så mycket för min fot, så jag och mathilda var uppe på gymmet. sen efter ett tag kom simon.
efter skolan gick andré och jag till makedonkan och åt. ångest efter slösar pengar och äter massa onyttigt. men får bli en engånsföretelse. typ.
när jag kom hem åkte jag och pappa tillbaka till stan. fixade min mobil eller fick ju inte tillbaka den men lämnade in den på lagning. så hoppas det går fort.
sen åkte vi och handlade.
och nu är jag hemma. ikväll blir det lugna puckar, ska försöka göra klart so:n och sen prata i fonen och glo på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback