Plus one is the lonliest number

Jenny skjutsade mig till simon igår. sov där <3
vi var bara hemma hela kvällen. tittade på film.
början av Hot shots men kollade på Bad taste sen slutet av Hot shots 2.
sen vid 2 somnade jag och simon satt och spelade. "jag ska bara spela en liten stund sen kommer jag och lägger mig" sen somnade jag och då spelade han till 4 istället :O
vi sov jätte länge idag :O 20 över 12. åt frukost sen åkte jag hem tidigt, han skulle iväg.
har pluggat idag skrivit massa so drömresan och klar med so ekonomi fördjupningen, så skickade den. får se hur det blir. hoppas den är godkänd.
ikväll blir det väl o.c och ta det lungt.


I dina ögon
var det lättare att va
I dina ögon
Jag trivdes bättre i dina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback