Pictures of you

DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR DEN ÄR HÄR!
avslutningskatalogen 2007 är här!
Äntligen! så jävla Grym!

helt okej dag.
har inte gjort så mycket. känns att det snart är sommarlov, finns inget kvar att göra.
slutade tidigt från bilden, klar med allt. silvia och jag gick och käkade av äckelpäckelmaten. man fick glass idag.
sen no 77frågor om Kemi. efter det en låååång rast och sen var jag duktig och gick på b-språket.
jag har G i spanska. gjorde min muntliga och mina glosor sen lämade jag böckerna och fick sluta.
men satt på våningen för oscar skulle gå med honom till stan.
tog bussen hem och satte mig här.
har hållt på sen dess typ fixat med dom där jävla avslutningströjorna. hatar dom just nu! usch.
städat har jag gjort också. tomorrow är jag ensam hemma, simon ska sova här <3

matteprov imorgon så måste plugga ÄCKLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback