Out of the fryingpan

sov hos älskling inatt<3
kom dit rätt sent för missade bussen. och när jag kom var porten så klart låst. sadfejs. så skickade sms till simon att han skulle öppna, gjorde han det nej. så jag försökte ringa men det gick inte "du har för lite pengar på ditt kontant kort" så skickade ett till sms för jag höll på att frysa ihjäl då kom han. han tyckte det var jätte roligt att jag hade stått där och väntat. men inte jag!
när vi skulle ställa in moppen skjutsade han mig lite :D sen kollade vi på hannibal the rising. inte så bra.
idag sov vi. tog det lungt. sen bakade vi. rulltårta, den blev jätte god fast den var lite tjock. satt på balkongen och åt i solen :)
sen gick vi ut först satt bara men sen gick vi och lekte :D det gick hål i mina leggings :( men det var det värt :D
när vi hade lekt klart gick vi hem igen. typ dödstrött så låg i soffan och segade. sen hämtade far mig.
mår typ inte så bra, har snurrat i huvet hela dagen och illa mående. mamma och jag delade på tårta när jag kom hem. sen åt jag lite mår fortfarande inte så bra. men får se kanske blir bättre.
har iallafall fått goda nyheter som sommarjobbet. morfar har börjat jobba på nya jobbet så nu ska han höra om jag kan få jobba 3 veckor i sommar. vore väldigt bra.

MAMMA JAG ÄLSKAR DIG!♥
 jaja var väl det mesta, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback