Ligths, Camera, Relationship

söndag hata!
en väldigt seg dag. har inte gjort så mycket.
typ vaknade 10 gjorde inte så mycket pluggade lite. sen satte jag mig ute en stund för vädret var fint (förutom all vind) sen kom jeanette, wilma och sebbe så satt ute med dom och mamma och jenny. är så glad för eran skull, det är ju det ska vara!
hoppade studsmatta med wilma. jag splinger lunt så jääävla söööt!
var ute i flera timmar. sen gick jag in kollade på greys för missade i onsdags. när jag glott klart på det åkte jag upp till ica med bella. när jag kom hem åt jag sen bada och sen dagens höjdpunkt;
O.C sista avsnittet någonsin. It hurts.. men det var typ världens bästa avsnitt. men jätte sorligt att det är slut nu. kommer sakna det.
image30

nu väntar jag på att simon den nörden ska ringa mig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback