Let there be light

först skola, som vanligt. vilken höjdare.. inte!
spanska prov som säkert gick åt helvete. men hoppas.
gjorde inget på so:n typ för har redan lämnat in. lite pervers lärare vi har hahah men rätt roligt ändå
på idrotten var det två broar, inte bra tid men orkaa!
sen som vanligt simon jag och andré vandrade till stan. Gissa vem jag såg! aaaaahh!
BIG BROTHER SAMUEL! shit alltså det var grymt tycker jag.
fick höra efter att simon och andré hade mobbat mig. dumma!
var hemma ett tag sen tog jag bussen till stan, för skulle på bio :D
Pirates of the caribbean 3, jätte bra var den men för lång. men annars jätte bra.
det var jag, andré, silvia, lily & paulin. anna kunde inte hänga med pga. sjukdom :( krya på dig<3
efter bion fick jag träffa kristians kusin söt martin. och han var inte alls söt. verkligen inte.
ANDRÈ DU ÄR BLIND!
och nu är jag hemma.
tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback