Just say Yes

började dagen med; Urbans massage.
ja ni hör ju själva hur det låter. det var varken roligt eller skönt.  sen hade vi "skrivar & målar stuga" jag ritade men blev inte klar.
efter det skulle vi lyssna på en föreläsning om röda korset.. woohoo! INTE
det var jätte tråkigt och jag fick ont i rumpan. satt där i mer än en timma.
lunch efter det. när vi ätit satt vi i skolan och gjorde ingenting i nästan två timmar.
sen skulle vi ha ännu mer workshops, men jag och simon gick hem istället.
på vägen till bussen träffade jag Christian (min gamla lärare) roligt. han har minsann skaffat både hund, katt och tjej. tillochmed större lägenhet. fast detdär med tjej hade man redan listat ut. men glad för hans skull.
sen hem till simon. gjorde inte så mycket tittade på tv, myste, pratade och sådär.
sen tog vi båda bussen till stan han skulle till en resturang och äta med släkten, fira hans fasters man. på morgonen sa simon att jag också kunde hänga med men kändes rätt dumt, och lite halvt blyg också så sa nej tack. men gulligt allafall.
nu är jag hemma och ska ta det lungt.
mår inte så prima..

du är allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback