I love a charade

dagen innan!
IMORGON DRAR VI TILL GÖTEBORG! akta er för här kommer 9e ;)
halv 8 ska vi samlas på stationen imorgon, 8 åker tåget. väldigt tidigt men är det väl värt :)
idag är det mycket som ska göras. packa, köpa godis, tidningar osv. fixa musik och sånt.
men allafall.
skola som vanligt idag. tråååk! glömde min skåpnyckel hemma så har inte kunnat göra så mycket idag.
jag fick tillbaka ekonomi fördjupningen från IG till VG- är rätt bra ;)
på idrotten körde vi flaggan halva och fotboll halva. lite halv roligt ibland.
efter det skulle jag möta paulina och fika. så skippade no:n. simon hänkade på för han skulle ha en cola.
vi gick till 21an fiket. VÄRLDSBÄST. fast jätte dyrt. roligt var det, tony, rickard och skau kom också. och MOGGE, som hade våran lektion men efter som knappt någon var där så blev det ingen lektion, ni kan ju tacka oss (a)
när simon hade dragit så kunde vi snacka mer fritt :P satt kvar ett tag sen gick vi ut och satte oss någonstans. sen drog vi hem efter ett tag och nu är jag här.
ska snart sätta igång och packa. och morfar har varit här lämnat 300 till mig TACK!<3

skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback