Hop, skip aweek

en helt okej måndag.
vaknade och det var fint väder! YES. den lyckan försvann efter några timmar när solen försvann och det började regna. så har det varit resten av dagen. regnregn och ännu mer regn..
kom till skolan var helt slut redan på morgonen.
på engelskan läste vi som vanligt. Bridget jones dagbok is not så very bra.
efter det var det hemkunskap, vårlunch. vi skulle laga mat åt våra lärare. gick riktigt bra. vi lyckades jätte bra, om jag får säga det själv (a) men roger den råttan satt hos den andra gruppen och åt. men bättre mer åt oss ;)
fick rätt mycket gjort på svenskan helt roligt också. men alltid vi bästa gruppen.
sen no, då hade jag ont i magen så minns inte riktigt men vi gjorde en labb allafall.
efter skolan åkte simon och jag hem hit. gjorde inte så mycket. jag fick tillbaka min mobil, mamma och pappa var och hämtade den. fick en ny i svart. helt onödigt att skicka den på service när jag ändå skulle få en ny. haha :D
sen gick vi till ica köpte kycklingspett i jordnötssås och gick tillbaka hem och lagade det. gott.
och han åkte hem för inte så länge sen. jag saknar redan honom. älskling♥

tänk att du kom ihåg det där.. så jävla gulligt! 
jag älskar dig och vill aldrig släppa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback