Critical Condition

har börjat skriva packlista och sådär nu.
just nu ser den ut såhär;
myskläder
linne/n
trosor & bh
stumpor
bikini
luvtröja
jeans
leggings
tshirt-klänning
kjol
skor
smink
hårspray & mousse
kam & borste
plattång & (hårfön?)
spännen & toffsar


övrigt;
mobil + laddare
mp3
pengar!
godis & dricka (till tåget)
tidningar


har även börjat göra en spellista;

I dina ögon- Lars winnerbäck
Tvivel- Lars winnerbäck
Solen i ögonen- Lars winnerbäck
Varning för ras- Lars winnerbäck
Svår och jobbig grej- Lars winnerbäck
Umbrella- Rihanna
Hate that I love you- Rihanna
Money Maker- Ludacris
Chasing cars- Snow Patrol
Step up- Samantha Jade
U must be- gina rene
9 crimes- Damien Rice
Love sex and sunshine- Dj karlsson
Big girls don't cry- Fergie
Ramlar- Håkan hellström
Känn ingen sorg för mig i göteborg- Håkan hellström
Det var en gång en fågel- Laser
Miss fatty- Millon Styles
Lilla hjärtat-  Sommarpojkarna ft. Fröjda
Two wrongs- Wycleff Jean
911- wycelff jean ft. Mary J blige
Beautiful liar- Beyonce ft. shakira
Cupids choke hold- gym class heroes

(inte klart)

har diskuterat lite om pengar med mamma och pappa. mitt lägsta bud är 1500 och jag ska ha mitt barnbidrag när jag kommer hem också.

har hunnit bråka rejält med mamma. helt jävla dum i huvet är hon. DRAR UR SLADDEN TILL DATORN!
jag vet hon är sjuk! kokar i mig totalt när jag tänker på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback