Coulda, Woulda, Shoulda

den här veckan är det tema i skolan. "ett underbart liv- du bestämmer"
men det är bara en stor fet lögn. för vi får inte bestämma alls, vi ska bara göra.

idag lyssnade vi först på rektorn, sen skulle vi se på en film. den var jätte dålig. tillslut protesterade alla och tog rast. helt plötsligt ropar rektorn ut i högtalarna att det är överraskning på skolgården. så alla gick ut.
sämsta överraskningen; typ nåra snubbar som "rappade" helt jävla sämst. skämdes åt dom.
så vi åt istället. efter det gick lily, jag & simon hem till lily var där en stund.
sen tillbaka till skolan. kl.1 var det en föreläsning om brottoffer och medling nånting. orkade inte lyssna. men det är väl bra antar jag. sen gick vi till klassrummet och slutade typ.

efter skolan gick vi hem till silvia, åt sen till bussen och åkte till dansen.
helt borta i huvet så gick inte så bra.

jag orkar inte skriva idag. känner mig inte så bra och har mycket i huvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback