Change of adress

sov hos simon inatt.
satt och kollade på när mike spelade, flög med radiostyrd helikopter och sådär.
skulle se på sahara men vi orkade inte så gick och la oss.
helt knasig natt, vet inte om jag sovit ens eller vad.
sov nån timma allafall, när vi vaknade imorse låg vi kvar ett tag sen åt vi frukost, var i mikes rum ett tag sen såg vi på filmen.
annars har vi inte gjort nått. gick till konsum och köpte sylt fick tillbaka mer pengar än vi kom med. för hon räknade fel haha :D sen hämtade pappa mig efter ett tag.

har fått en stukning i foten också, ont som fan!
simon råkade knuffa mig från soffa och jag slog i bordet.
gör jätte ont. typ ig i idrott nudå, men får försöka vara med ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback