Belles of the balls

söndag till måndag sov jag hos simon<3 äntligen fick jag träffa honom!
vi tittade på the notebook, underbar film. grät i floder. efter det tittade vi på evil aliens, den var inte bra. men det var bara att stå ut.

igår var det då valborg, hade jätte roligt.
var med bella och hennes vänner i vilsta. träffade massor av folk alla satt högst upp i vilsta backen :D
orkar inte skriva allt, men hände massor.
jag skulle ta det rätt lungt, blev inte precis så dårå. men det var inte direkt någon som gjorde haha
sen kom polisen, jävlar vad alla sprang och jag fattade inget men sprang ändå och tappade min mobil, men sen visade det sig att dom bara kört förbi. men hittade mobilen :) tack för hjälpen! men sen kom polisen och såklart gick dom efter mig och ida. men jag snackade mig ur det så dom vände och gick till några andra. jävlar vilken tur.
hände lite allt möjligt allafall, men inga dumheter från min sida allafall (a)
erja kom och hämtade oss vid halv 12. och sen när jag kom hem tvättade jag bort sminket ringde simon som inte svarade, gick och la mig somnade jätte fort.
halv 3 inatt ringde simon och väckte mig. han saknade mig och ville komma hem hit. och jag saknade honom också, så han gick från tony (han bor i lundby) hit. sen sov vi. åh så mysigt!

han åkte hem rätt tidigt idag och då satte jag igång att städa :) nu är mitt rum jätte fint.

imorgon är det skola igen :( onödigaste veckan någonsin.

du sårade mig när du inte ringde, du sårade mig när du skaffade nya vänner
och inte visade att du uppskattade mig. Du sårade mig när du förändrades utan att bry dig.
Du sårar mig när du vet att det aldrig blir som förut och ändå inte bryr dig.
men jag kan inte låta bli att sakna dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback