All that glitters

igår var jag hos paulina. mysigt värre.
inte lika mysigt att kissa utomhus men det blev man van med :)

vi pratade massor, tittade på the notebook och moffade.
sen sov vi typ.
imorse vaknade jag 20 i 11 fick panik när jag inte såg paulina i henne säng :O men hon kom tillbaka efter en stund, hon hade varit och ätit frukost. 
efter en stund ringde paulina elin för dom skulle planera inför kvällen. blev inte riktigt så för dom bestämde att vi skulle möta elin och amanda på stan så vi satte igång och fixade oss och sen tog vi bussen. 
i rondellen vid glömsta stog vi still i typ 10 minuter för typ 1000 motorcyklar åkte förbi på led. asså guuudars helt galet var det!
när vi kom till stan mötte vi elin och amanda sen gick vi till kina och åt sen åkte jag hem
nu har jag badat för en stund sen ska snart fixa mig. sen ska jag till simon ikväll. paulina ville ses men simon ville inte direkt så får se hur det blir.
men aja 
tjooosan! 

4 månader idag baby!
du&jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback